8 Temmuz 2016 Cuma

Bayram İzlenimleri

   

Şu an yapmak zorunda olduğum hiçbir şey yok. Yaz tatilinde olduğum için 9 günlük bayram tatili hiçbir anlam ifade etmiyor. Az önce depresif bir film izledim. Hiçbir sorunum olmamasına rağmen mutsuzluğu iliklerimde hissediyorum. Arka planda en sevdiğim dizinin soundtracki çalıyor bu iyi bir şey çünkü hikayesi olmayan müzikleri sevmiyorum. İnsanların mutlu olduğu için kardeşimin nefret ettiği ama aslında nefret etmek istemediği bayramı geride bırakmış olmanın ve eski günlük rutine dönmüş olmanın mutluluğunu kalbimin odalarından birinin köşesinde hissediyorum. Hava karanlık sanırım yağacak. Yatağımın üstünde en uç köşesine Jane Austen'in en sevdiğim sözünü yazmış olduğum duvarın tam altında, doktorların asla tasvip etmeyeceği ve muhtemelen omurgamın nefret ettiği bir pozisyonda oturuyorum. Ve geçtiğimiz 3 günün izlenimlerini yazmak ve o düşünceleri kafamdan uzaklaştırmak istedim. Yazmak istedim çünkü bu kadar anlamsız şeyin kafamda ağırlık yapmasının haksızlık olduğu düşünüyorum ve de sanırım yapacak işim yok. Günlük 1 film izleme hakkımı az önce doldurdum. 1 hakkım var çünkü fazlası insanları şaşırtıyor. Yeni bir kitaba başladım ve bir kitabın konu oturana kadar hiçbir şey anlamadığımız sıkıcı ilk 40 sayfasını okudum içimden devam etmek gelmediği için buradayım. Eğer hala okumaya devam ediyorsanız teşekkür ederim. Konuya giriyorum işte izlenimlerim.




1- Anneanne ve babaanneler kendilerinden beklenilen görevi layıkıyla yerine getirmeye devam ediyor ve tatlı-sarma yememiz için ısrar ediyorlar. Bu işte gerçekten başarılılar. Bence en iyi düşünmeden ısrar eden kadın oscarını almalılar.

2- Benden küçükler mütemadiyen nişanlanmaya ve evlenmeye devam ediyorlar. Bence en iyi üzerinde en çok altını taşıyabilen kadın osacarını almalılar.

3- Ergenler rahatsız edici biçimde birilerine aşık olmaya devam ediyorlar. Bence en iyi telefona salakça sırıtma oscarını almalılar.

4- Evli kadınlar sadece kocalarının yaptığı esprilere gülüyorlar. Bence en iyi beni en çok güldüren unsur oscarını almalılar.

5- Hamile kadınlar (sevdiğim hamile kadınları tenzih ederim) göbekleri yarıştırmaya devam ediyorlar. Bence en iyi kilo aldıklarında göbeği büyüyenlerle dalga geçen ama hamile olduklarında göbeği büyümeyenlerle dalga geçen manasız kadın oscarını almalılar. (bu gerçek mi diye kendinize sormayın kulaklarım hala kanıyor.)

6- Küçük çocuklar ellerindeki tabletiyle aşk yaşamaya devam ediyorlar. Bence en iyi beni geleceğimiz için en çok endişelendiren nesil oscarını almalılar.

7- Üniversiteli gençler sıkılmadan bölümün kaç yıllık ya da bitince sen şimdi ne olucan sorularına cevap vermeye devam ediyorlar. Bence en iyi cennetlik insan oscarını almalılar.

8- Ülkemiz insanları gezme eylemine manasız bir anlam yüklemeye devam ediyorlar. Bence en iyi Facebook kullanıcısı oscarını almalılar.

9- İnsanlar birbirlerinin arkasından dalga geçmeye ve yüzlerine karşı da dalga geçmeye devam ediyorlar. Bence en ahlaksız dürüst insan oscarını almalılar.

10- Akrabalar birbirlerinden nefret edip birbirlerini ziyaret etmeye devam ediyorlar. Bence en iyi anlamlandıramadığım samimiyet oscarını almalılar.

11- Evli insanlar evli olmayanları önemsememeye devam ediyorlar. Bence en iyi neden yaptıklarını anlamadığım şey oscarını alırlar.

12- İnsanlar sevmeye, sevinmeye, yaşamaya devam ediyorlar. Bence en iyi en çok imrendiğim insan oscarını almalılar.

13- Kadınlar evlenmedikleri için rahatsız oldukları ve bir an önce evlenmeleri gerektiğini düşündükleri asosyal olan uzaktan akrabalarına evlenilecek kız aramaya devam ediyorlar. Bence en iyi 18 yaş üzeri kızların yaşam alanlarını belirleyebilme oscarını almalılar.

14- Eltiler görümceleri, görümceler eltileri, eltiler eltileri, gelinler kaynanaları sonra kaynanalar hepsini eleştirmeye devam ediyorlar. Bence en iyi hangi dedikoduyu kiminle yapacağını asla şaşırmayan insanlar oscarını almalılar.

15- Ve ben canlı yayınla bağlanılan başka bir şehirde olan bir muhabir gibi çevremde konuşulanları 2 dk. sonra algılamaya devam ediyorum. Bence en iyi bunu neden yaptığımı anlamlandıramadığım şey oscarını almalıyım.



Dipnotlar
1- Buraya kadar okumaya devam ettiyseniz teşekkürler.
2- Yazıdaki her cümlenin başına "En iyi.." nin uymadığının farkındayım.
3- Bu yazıyı silmekle yayınlamak arasındayım. En iyisi okuduktan sonra unutmak.
4- Şeker resimlerini yazının kasvetli havasını yumuşatsın diye ekledim.
5- Son resmin alakasız olduğunun farkında olmakla birlikte resmi şu anki yüz ifademi bire bir yansıttığı için ekledim. Teşekkürler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder