22 Şubat 2018 Perşembe

Kurgusal Aşklar (Mim)

Merhaba!

Blog hayatımda ikinci defa mimleniyorum o yüzden biraz heyecanlıyım. Benim cevaplarımı merak ettiği için Şule Uzundere'ye çok teşekkürler umarım Bay Darcy'den başka yanıtlarım olur :D Onun cevaplarını okumak isterseniz şuradan ulaşabilirsiniz.


1. Birlikte dünyayı dolaşmak istediğim: Tabi ki Kaptan Wenthwort (İkna-Jane Austen)
E adam kaptan sonuçta yön duygusu muazzamdır kaybolmayız diye düşünüyorum. Yolda bana deniz maceralarını falan da anlatır eğleniriz. 

2. Hem eğlenilecek hem evlenilecek olan: Bay Tilney'den başkası gelmiyor aklıma vallahi. (Northanger Manastırı- Jane Austen) Hem eğlenmek deyince aklına kitap okumak, film izlemek falan gelen biri olarak çok da bir şey beklemeyin benden. Bay Tilney ile birlikte iyi bir romandan zevk almayan "aptallarla"(kitapla ilgili bir gönderme) eğlenir dururuz.

3. Göründüğü gibi soğuk/sert olmayan: Bay Rochester (Jane Eyre-Charlotte Bronte)
Onun hikayesini öğrenince aslında göründüğü kadar da sert biri olmadığını düşünmüştüm bu başlıkta da aklıma ilk  geldi nedense.

4. Birlikte ıssız adaya düşmek istediğim: Severus Snape (Harry Potter)
Şak şuk iki büyü yapar kurtarırdı bizi o adadan. Belki Lily'yi anlatır omzumda da ağlardı hem kim bilir.

5. Sabahlara kadar mesajlaşmak istediğim: Weasley ikizlerinden birisi Fred yok George yok yok Fred belki de George.
Bence baya gülerdik :D

6. Battaniyelere sarıp sarmalamak istediğim: Aslında pek sevgi yumağı bir insan değilimdir ortada bir battaniye varsa üstüne çeksin yani eli mi yorulur :D Ama madem cevap vermem gerek Harry Potter! En üzüldüğüm roman karakteri olabilir anne sevgisinden de yoksun büyüdüğü için onu battaniyelere sarmak isterdim herhalde.

7. Birlikte dünyayı yönetmek istediğim: Bay Knigtley (Emma-Jane Austen)
Tabi ki de o! Üff ne biçim akıllar verirdi bana ama. İmparatorluk kurar, Avusturya Macaristan imparatorunu da Bay Collins'le denk tutardık!

8. Birlikte baloya gitmek istediğim: Tamam artık her cevaba Bay Darcy demek isteyip isteyip kendimi tuttuğum yeter BAY DARCY be!
Valla birlikte balo salonunun bir köşesine kurulup yamyamlar da dans etmesini bilir ahahahah diye dalga geçerdik sonra gülmekten yüz kaslarımız ağrırdı falan. Ne eğlenirdik.


Yeniden davet edildiğim için teşekkür ediyor ben de İçimdeki Yaz'ı davet ediyorum. Cevaplarını çok merak ediyorum!!!!

6 yorum:

  1. austenzede cevaplarına bayıldım baya baya güldüm hatta :D beni mimlediğin için teşekkür ederim zevkle yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. 7 deki cevaba evet diyorum.. hatta bütün soruların cevabına bunu yazabilirim :))) çok güzel olmuş.. eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Bay Knigtley'e kim hayır diyebilir tabi ki üç evetle uğurluyoruz :D:D

      Sil
  3. Yaa ben sana haber verecektim seni mimledim diye dememe gerek kalmadan görüp yapmışsın. Çok teşekkür ederim. Seni okumak her zamanki gibi çok keyifliydi :-)

    Balo sorusunda herkesin olduğu gibi benim de aklıma ilk Darcy geldi ama dans etmeyi sevmediğini hatırlayınca onu yazmadım. Dans etmeyeceksem baloda ne işim var diye düşündüm. Knigtley Emma'ya yaptığı gibi bana eşlik etse süper olurdu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim :) Herkes bi Jane Austen karakteriyle o baloya gelse bir bayram havası :D:D

      Sil