26 Şubat 2017 Pazar

Aklımda İz Bırakan 8 Dans Sahnesi

Merhaba!

      Geçen hafta Vatanım Sensin dizisinde Hilal ve Leon karakterlerinin bir dans sahnesi vardı. Sahne öyle güzeldi ki tekrardan izlemek istedim ve Youtube'un video zinciri beni o videodan şu videoya sürüklerken bi sürü dans izledim ve beni en çok etkileyen aklımda en çok kalan dans sahneleriyle ilgili bir yazı yazmak istedim işte o liste;



8- Kurt Seyit ve Şura
    Aslında dizinin ilk bölümü haricinde hiçbir bölümünü izlemedim ama onların dans sahnesi epeyce aklımda kalmış olacak ki listeme 8. sıradan giriş yapıyor. Listeli bir yazı yazacaksam anında bir Kral Tv Vj'ine dönüşüyorum ve buna kesinlikle engel olamıyorum. Siz bana he deyip geçin :D




7- Hatırla Sevgili
    Bu sahnede hangimiz Necdet'e üzülmedik be! Ama yine de akılda yer etti tabi. Bu sebeple sahne  listeme 7. sıradan giriş yaparak Kıvanç Tatlıtuğ'a eşlik etmenin haklı gururunu yaşıyor.




6- İkna (Persuasion)
     İkna benim en sevdiğim romanlardan biridir filmde elle tutulur bir dans sahnesi olmasa da filmin son sahnesi aklıma bir çentik atıyor ve listemde kendine 6. sıradan bir yer kapıyor. (Videonun kalitesi baya kötü Kaptan Wenthwort'e odaklanırsanız video birden HD oluyor bana güvenin.) 




5- Northanger Manastırı (Northanger Abbey)
     Bay Tilney Jane Austen'in en muzip erkek karakterlerinden biri ve muslinden en iyi anlayan! Onun muzipliği dans müziğine de yansımış bayılıyorum bu müziğe. Üzülerek söylüyorum tam dans sahnesini içeren bir video bulamadım o sebeple burada yer alan videonun süresini 2.44'e getirerek izleyebilirsiniz.) 




4- Vatanım Sensin
     İşte yazıyı yazmamın müsebbibi sahne. Beni müziğine aşık ederek listeye 4. sıradan giriş yapıyor ve 4 sahneyi geride bırakıyor..




3- Emma
   Bay Knightleeeey diyor sözlerime ekleyecek bir şey bulamıyorum. Ama o nasıl bir "Will you dans Emma?" demektir ya Rabbim sen bizi neyle sınıyorsun!  (Videonun kısa halini bulamadım 38.30'a çubuğu sürükleyerek sahneyi izleyebilirsiniz.)





2- Aşkın Kitabı (Becoming Jane)
    İstediğim karakterler birbirleriyle dans etmemelerine rağmen beni en çok etkileyen dans sahnelerinden biri. Paranın gözü kör olsun demekten kendimi alamıyorum. Sahne listeye 2. sıradan giriş yaparak zirveye eşlik ediyor.



1- Aşk ve Gurur (Pride and Prejudice)
    Hangimiz 74653847 kere izlemedi hadi şimdi açık konuşalım. Şahsen dansın müziği 5 yıldır benim telefon müziğim. (Bu arada 5 yıldır cep telefonu kullanıyorum.) Sahneyi sözcüklerimle kirletmeyip sizi baş başa bırakıyorum ama o herkesin kaybolduğu salonda yalnızca ikisinin kaldığı kısma değinmeden geçemeyeceğim teşekkürler.





Sizin de aklınızda kalan sahneler varsa lütfen bana yazın her gün metrobüs kullandıktan sonra insanlığımı unutunca biraz zarafet bünyeye iyi geliyor. İyi geceler.

    

5 yorum:

  1. Ben olsam iki tane birinci koyardım hiç ikinci olmazdı :) Becoming Jane dans sahnesi aşk ve gururla deli yarışır ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha sıralama yaparken çok zorlandım vallahi :D sekizine de 1 yazmayı bile düşündüm :D:D

      Sil
  2. :D :D doğru yiğidi öldür hakkını yeme. Sekizi de birbirinden güzel. Dans güzel. Darcy güzel. Jane Austen güzel:D ben köşeme çekilip tırnak yemeye devam edeyim :D

    YanıtlaSil
  3. Al Pacino'nun Kadın Kokusu filmindeki tango sahnesi, Saksı Olmanın Faydaları'ndaki eğlenceli Dans, HIMYM'da Robin ve Barney'nin dansı ilk aklıma gelen sevdiğim danslar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsettiğiniz filmleri ve diziyi seyretmedim izleme listelerime ekliyorum :D

      Sil