8 Haziran 2016 Çarşamba

Jane Austen Temalı Bebek Tulumu: Uğraşlar 3

Merhaba!

     Hani size neden atanamayacağım ile ilgili bir şeyler yazmıştım ya işte bu yazıda da o temaya devam ediyorum. Geçenlerde Bay Darcy üzerine düşünüyordum (her zaman düşündüğümden değil canım bir an boş bulunmuşumdur aklıma gelivermiştir kesin) sonra baktım Bay Darcy'nin "5 yıl sonra kendini nerede görüyorsunuz?" sorusuna cevabı hala benim yanım değil e hazır ailemize de yeni bir birey katılıyor bari gelecek nesillere hediye mahiyetinde Bay Darcy'yi biz yetiştirelim dedim. Gerçi annesinin haberi yok ama o önemsiz bir ayrıntı. Ben daha çok sinsice akıllarına girip eşik altı mesajlar yoluyla sanki onlar bunu düşünüyorlarmış da ben de onları destekliyormuşum havası vermeyi düşünüyorum. Amacım sadece bilime ve gelecek nesillere hizmet. İşte bu uğurda attığım ilk adım:

    Planıma bir tulum ve kumaş kalemi alarak başladım.









    İkinci adım ise planımın taslağını tuluma çizmek oldu.


    Son olarak kumaş kalemiyle taslağı boyadım ve ta taa







   İç sesim Bay Darcy'nin hiç mi kötü yanı yok küçücük çocuğu nelere alet ediyorsun gibi babaanne söylemleriyle beynimin küçük bir noktasını kemirse de ben de Bay Darcy'nin sadece iyi yanlarını örnek alarak muhasır Bay Darcy'ler seviyesine gelinemez mi canım saçmalama deyip onu susturuyorum, teşekkürler.
  


Ek olarak bir Harry Potter sever olarak onu da gözardı edemedim. Ben en önemli eğitimin evde verilen eğitim olduğuna inanıyorum. Ve bu eğitime çağırma büyüsüyle(accio) başlamayı tercih ettim açıkçası ama farklı görüşlere de açığım o ayrı.





                       Ay ben böyle şeyler yapıyorum ama deli demiyosunuz işalla hadi hoşçakalın.





2 yorum:

  1. Bayıldım! Hemen ben de yeni doğacak olan yeğenime yapmayı planladım bile, kendisi bir kız ama olsun ona da orjinal bir şeyler düşünürüz. Fikir için teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) yaparsanız resmini yollayın mutlaka bana da

      Sil